Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Generator wniosków – krótki instruktarz składania wniosku IDUB

Wnioski grantowe, stypendialne i inne w wybranych konkursach organizowanych w ramach programu IDUB składa się poprzez generator wniosków przygotowany na platformie DocSense. Poniżej prezentujemy krótki, ogólny instruktarz korzystania z tego narzędzia.

Dla wszystkichSkładam wniosekAkceptuję wniosek

Rozpoczęcie pracy z generatorem wniosków

Uwaga:
Dostęp do platformy DocSense możliwy jest jedynie z uniwersyteckiej sieci komputerowej:
a) na komputerach podłączonych do sieci LAN;
b) poprzez WiFi „eduroam” albo
c) z wykorzystaniem Klienta VPN: GlobalProtect.

https://generator.ds.uw.edu.pl/

  • Zaloguj się kontem UW – kontem Active Directory albo (jeżeli nie masz konta Active Directory) tak, jak logujesz się do USOS’a.

Składam wniosek Akceptuję wniosek

Tworzenie nowego dokumentu

  • Z lewego panelu wybierz „Utwórz » Nowy”
  • Z listy rozwijanej wybierz szablon wniosku odpowiedni dla konkursu lub naboru, w ramach którego chcesz aplikować. Dla ułatwienia odnalezienia właściwego formularza dokumenty związane z Programem IDUB zamieszczone są w sekcji „Wnioski IDUB”. Wybór zatwierdź przyciskiem „Dalej ›”.

  • Wypełnij dokument na zakładce „Formularz”. Pamiętaj o kilku, wymienionych poniżej zasadach:

 

  • Pola obowiązkowe oznaczone są gwiazdką „*”.
  • Regularnie zapisuj wersję roboczą (przycisk „Zapisz wersję roboczą” na górze formularza) na wypadek utraty połączenia z DocSense lub inną awarią komputera lub sieci.
  • Załączniki dodaj na sam koniec, tuż przed wysłaniem wniosku. Dodanie załączników zablokuje możliwość zapisywania wersji roboczej.
  • Dodaj do ścieżki akceptacji osoby wymagane regulaminem lub zasadami konkursu albo naboru. Pamiętaj o wymienionym poniżej zaleceniu:

  • Do ścieżki akceptacji można dołączyć jedynie osoby mogące zalogować się do DocSense, czyli tylko pracowników Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Dodaj załączniki wymagane regulaminem lub zasadami konkursu albo naboru.

  • Wyślij wniosek klikając przycisk „Wyślij” umieszczony na górze formularza.
  • Wniosek skierowany zostanie na ścieżkę akceptacji, a osoby wymienione na poszczególnych etapach, otrzymają e-mail o możliwości akceptacji wniosku w DocSense.

Edycja wersji roboczej

  • Z lewego panelu wybierz „Robocze”.
  • Kliknij dwa razy na wniosku, którego edycję chcesz kontynuować (albo kliknij na ikonę lupy znajdującej się na prawym końcu wiersza).

  • Kliknij przycisk „Edytuj” umieszczony na górze formularza, aby wejść w tryb edycji.
  • Wypełnij formularz.
  • Aby zapisać wersję roboczą kliknij przycisk „Zapisz” umieszczony na górze formularza.

Korekta odrzuconego wniosku

Wniosek odrzucony można skorygować i ponownie złożyć poprzez wykonanie kopii poprzedniego dokumentu i przeedytowania go.

  • Z lewego panelu wybierz „Moje dokumenty”.
  • Kliknij dwa razy na wniosku, który chcesz poprawić (albo kliknij na ikonę lupy znajdującej się na prawym końcu wiersza).

  • Kliknij przycisk „Kopiuj” umieszczony na górze strony, aby stworzyć kopię wniosku i wejść w tryb edycji.

  • Popraw / uzupełnij wniosek zgodnie z zaleceniami przekazanymi przez komisję oceniającą lub organizatorów konkursu/naboru – jak przy tworzeniu nowego dokumentu.

Akceptacja wniosku przez osoby uprawnione

Uwaga:
Jeżeli wnioskodawca nie złożył wniosku klikając przycisk „Wyślij”, to wniosek nie będzie dostępny do akceptacji.

Ścieżka A: poprzez link w e-mail

  • Kliknij w link zawarty w e-mail otrzymanym bezpośrednio z platformy DocSense (temat e-mail: „Powiadomienie o możliwości akceptacji dokumentu”).
  • Zaloguj się do platformy DocSense – patrz zakładka „Dla wszystkich” w niniejszej instrukcji.
  • Wybierz wniosek klikając dwa razy na tym wniosku (albo klikając na ikonie lupy znajdującej się na prawym końcu wiersza).

  • Z wnioskiem do akceptacji można zapoznać się w DocSense w zakładce „Dokument”.
  • Na zakładce „Akceptacja” przy swoim nazwisku (jako adresacie) widnieją trzy przyciski służące do:
    • zaakceptowania wniosku – zielony,
    • odrzucenia wniosku – czerwony,
    • wstrzymania się od głosu – żółty.

  • Kliknij jeden z ww. przycisków zgodnie z własną decyzją i postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie (w tym m.in. skomentuj swoją decyzję, jeżeli uznasz to za konieczne – w szczególności skomentuj decyzję negatywną).

Ścieżka B: poprzez menu w DocSense

  • Zaloguj się do platformy DocSense – patrz zakładka „Dla wszystkich” w niniejszej instrukcji.
  • Z lewego panelu wybierz „Do zrobienia” w sekcji „Moje zadania”.
  • Wybierz wniosek, który chcesz zaakceptować/odrzucić klikając dwa razy na tym wniosku (albo klikając na ikonie lupy znajdującej się na prawym końcu wiersza).

  • Z wnioskiem do akceptacji można zapoznać się w DocSense w zakładce „Dokument”.
  • Na zakładce „Akceptacja” przy swoim nazwisku (jako adresacie) widnieją trzy przyciski służące do:
    • zaakceptowania wniosku – zielony,
    • odrzucenia wniosku – czerwony,
    • wstrzymania się od głosu – żółty.

  • Kliknij jeden z ww. przycisków zgodnie z własną decyzją i postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie (w tym m.in. skomentuj swoją decyzję, jeżeli uznasz to za konieczne – w szczególności skomentuj decyzję negatywną).