Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Nowy cykl podcastów w ramach „Gospodarki cyfrowej 360 stopni”

Kategoria: III.3.2, Podcast, Rezultaty

Ruszamy z nowym cyklem podcastów – w ramach „Gospodarki cyfrowej 360 stopni” będziemy przyglądać się zagadnieniom znanym Wam już z „Gospodarki cyfrowej” przez pryzmat najnowszych technologii, w szczególności sztucznej inteligencji. Usłyszycie ekspertki i ekspertów, którzy podzielą się swoimi wizjami, doświadczeniami i wnioskami.

Do pierwszego odcinka Zuzanna Choińska zaprosiła Katarzyna Szymielewicz, prezeskę Fundacji Panoptykon i dr Joannę Mazur, analityczkę DELab UW i adiunktkę na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, by porozmawiać o roli platform cyfrowych, procesie filtrowania informacji i nawigowania w sieci, ale też przemianach, szczególnie w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji i nowych regulacji Unii Europejskiej.

Jakie algorytmy mieszają w sieci? W jakim celu platformy wystawiają użytkownika na przekaz, który nie ma poparcia w rzeczywistości? Czy innowacyjne mechanizmy kary, jakie niesie Akt o usługach cyfrowych zmienią funkcjonowanie platform?

Zapraszamy:

Powstanie serii podcastów „Gospodarka cyfrowa 360 stopni” było możliwe dzięki finansowaniu z Działania III.3.2 „Promocja badań naukowych” Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza. Odcinek powstał przy współpracy z Radio Kampus.